zynepkubraa Dr aksini söylemediyse bişey olmaz kuzum, ben kahveci insanım araştırdım günde 2 fincan yeterli diyordu ben de onu aşmıyorum👌
Kanama-leke konusunda bilgim yok, Dr una mutlaka söyle haberi olsun bazen önemsiz olabiliyor sanırım inşallah o da öyledir,
Stres yapma fazla pozitif düşün,hayırla gelsin🤗