Merhaba birşey danışmak istiyorum 18 haftalık gebeyim dün misafirlikteydik birden sancı başladı lavaboya gittim çıktım sancı başladı göbek üsttü bazen alt karın sancısı böyle gezici sancı kramp gibi iğne batması gibi dayanılmıcak şekilde değil di ama baya rahatsız etti beni 1 saate yakın sürdü gaz sancısımıydı acile gitmedim kanama felan olmadığı için dayanılmıcak şekilde olmadığı için ama aklımda soru işareti kaldı bebeğimle mi ilgili bir sorunmuydu diye cevap verirseniz mutlu olurum