Kızlar dünden beri sol böbreğim aprıyor akşam da ayağa kalktıkça sanki regl gelştor gibi his geliyor ua öle su gibi geliyor iç çamasırım ıslanıyor lavaboya gittim kendimi tamamen kuruladım yeni iç çamasırı gitfim tam çıkarken tekrar o his geldi ıslaklıkla ney bu anlamadım lütfen biri bişi diyebilir mi ?