_Umayinannesi valla ilk çocuğum bi dönem prima kullandı sonra moofixse geçtik ikinci çocuğum 2 yaşında hala molfix kullanıyorum aşırı aşırı memnunum bizde aynı sorunu o zamanlar sleepy yeni çıkmıştı onunla yaşamıştık . Yani 8 yıl önce de şimdi de molfixden aşırı memnunum . Üçüncüye yine molfix alacağım .