merve_tp kültür de verdim ama sonucu daha çıkmadı. Kadın doğum doktorum sürecimden pek haberdar olmadığı için tek seferlik toz verdi, ardından dahiliye doktoruma gittim, geçen aya göre enfeksiyon ilerlediği için tek dozu yetersiz buldu normalde o da tek doz yazıyordu aylık kontrollerimde.