elcksn benim de öyleydi, hatta mide bulantısı için acile gidince nabzım çok yüksek çıktı. Bir 5 dakika oturtturup tekrar baktılar yine aynıydı. işte göğsünde ağrı var mı, sol tarafında ağrı var mı diye. Endişelendi doktor , tek sıkıntım mide bulantısı dedim.şu an mide bulantısından daha önemli bu durum demişlerdi ama çok şükür Bir sıkıntı olmadı