Yasem
Ben sabah kahvaltıdan sonra genelde yediklerimi cıkarıyorum ve suan 37+5 im. Son 1 aydır böyle ve de normalde hiç bulantı olmamıştı. Normal bir durum bence mide alanı daralıyor oldukça :) doktor bebek de sıkıntı görürdü bir zarar anlamına gelseydi diye düşünüyorum