melakin Günler geçmiyor günler geçse kısalma gttıkce artıyor, çok yoruldum. . 28 hafta olduk ama bugün 14mm ölçüldü servikal uzunluk . Üstten de kocaman hunilesme var. Bilmiyorum nereye kadar gidecek böyle saatler bile akmıyor
sakarbirhanim melakin sabret. 28.haftaya kadar gelmişsin. Bolca dinlen, bol su iç, enfeksiyona dikkat et. Emin ol geçecek bu günler. Serklaj yapmadılar mı?
tybngn melakin geçmiş olsun umarım Allahın izini ile sen ve bebeğin çok iyisindir bende de aynı durum var şuanda 30+5 yim en son 19 yani 1.9 ölçüldü hunileşme vardı magnezyum progestan falan kullanıyorum içinizi ferah tutun
melakin sakarbirhanim geldim çok şükür hastanede yatıyorum geldim ama nasıl geldim allah bilir inanın anlatamam öyle zorluklarla.. Bi 30 u görsem… Serklaj diye yatırdılar ama yapmaktan vazgeçildi riskli bulundu sonrada haftam büyüdü serklaj yok
melakin tybngn bende şuan 11/13mm arası değişiyor 29+5 oldum umarım birkaç hafta daha en azından dayanır 32 yi geçsem nefes alacagım bende magnezyum +progestan devam umarım ileri haftaları gorurız 1.9 çok güzel ama maşallah.. Ben 8mm gördüm çok şükür smdı 13 ü falan görünce nefes alıyorum.
tybngn melakin geçmiş olsun zamanında kucağımıza alacağız inşallah istirahattemisiniz günleriniz nasıl geçiyor benim 16 aylık oğlum var onunlada ilgilenmem gerekiyor bende de hunileşme var doktor şuanda herşey normal ilerliyor diyor ama çok stresli
melakin tybngn benımde 7 yasında kızım var elinden geldiğince babası destek oluyor ben tuvalet ve yemek dısında yatmaya calısıyorum ne kadar yapabilirsem zaten 28 bitene kadar hastane de yattım ara ara eve gelerek smdı hastaneye gitmeye de korkar oldum