Arkadaşlar aklımı kurcalayan bir konu var sizlerin fikirlerinize ihtiyacım var bu ay eşimle yumurtlama dönemi öncesi , yumurtlama döneminde birde çok kez beraber olduk ama herhangi bir koruma yöntemini kullanmadık sadece içe boşalma olmadı geri çekilme tarzı oldu adetime 11 gün var ama iki gündür mide bulantısı baş ağrısı sol kasık ağrısı yaşıyorum bu şekilde hamile kalan oldu mu bu ara da ikimizde çok istiyoruz sadece ara verdik spora başladım diyerek o yüzden tam koruma yapmadık