samaa_ 25 günde bı adet oluyorum normalde adet Bitimi akıntım olmaz bu ay böyle oldu adet takvimi diye kullandığım uygulama yumurtlama günümü doğru gosteriyo hep o uygulamaya göre olan ymurtlama günümde akıntım ağrım olurdu bu ay yok galiba erken yumurtlama oldu bu ay adet Bitimi Akıntı olduğu günü degerlendirmistik eğer yarın yumurtlama olsa bile eşim yok malesef iş dolasiyla başka şehirde pazar günü gelicem bklm nasip