samaa_ Sss1947 🤣🤣ay evet mecbur bekleyecegiz🥹sende insallah guzel haberlerini ver bize bu ay hepimiz sevinelim insallah
samaa_ @Lavin08 @znnnr @Sss1947 kizlar yaa dun buraya attigim testi gordunuz simdi yaptim daha silik cikti. 21i en son aksam yapmistik iliskiyi dun yapamadik🤦🏻♀️ ama test sanirim gece pik olmus ki bugun catladi. Diger ihtimal de 22 nisanda test tam koyulasmadan yumurta buyuyemeden catlamis. Ama bende pik 2-3 gun surerdi🤦🏻♀️
znnnr samaa_ ben sana dedim ağrım ağrı dinleme değerlendir diye bak beni dinlemedin gördün mü şimdi🤣🤣 şaka yapıyorum tabii ki önceki gün iyileşme olmuş ki zaten çatlamadan önceki gün önemli sperm bazen beş güne kadar da yaşayabiliyor sıkıntı yok bugünü de değerlendir yarın da Allah’a emanet artık
znnnr samaa_ brnim de iyice düşük çıktı acaba kaçırdım mı her gün yapıyorum en yüksek çıktıgı 0.2 diğer günler hep düşük
samaa_ Kizlar yapay zeka dedi ki piki yakalamissin buyuk ihtimalle gece agrin o yuzden olmus test yapmadigin icin bilememissin bugun catlamayi da degerlendir dedi ama catlama oldu simdi aksam yapicam iliskini gec olmaz degil mi?
Lavin08 samaa_ yok kuzum catlama kisa surmus olmus bugun degerlendir yarinda dpo1 say aksama bida ha test yap
samaa_ znnnr belki de dongun uzamistir. O yuzden daha pik goremedin bende de oyle oluyo bu defa 20.gunde gordum gecen defa 25.gunde gormustum
znnnr samaa_ benim döngü 32 33 günü görüyor bazen muhtemelen ondandır bana takvim uygulaması 27 sini gösteriyor ovu günü için
samaa_ dilanezel 🥲kilonuz nasil? Ben kilo alamiyorum cok zayifim. Hamile kalmayi sanirim zorlastiriyormus