samaa_ hayır akıntıma göre ben troit hastasıyım yüksek olunca troitlerim zaten yumurtlama bile olmuyor akıntı hiç bir şekilde olmuyor bu ay düzenli troitim ve akıntım var hem beyaz hem şeffaf hiç ovulasyon yapmadım ilk kızımda iki ayda kaldım bakalım bunda ne kadar sürede kalacağım 4. Ay olacak deneyeli