gunescim haftalardan beri erken doğum riskim olduğu için ara sıra karnım taş gibi oluyordu bebek sırtını dayıyor diyordum. Ama 34+5 haftalık olduk artık 10 dkda 1 karnım taş gibi oluyor nefesim kesiliyor ama su gelmesi nişan falan yok. ½ dk sürüyor sonra yumuşuyor karnım. Yalancı sancı dedikleri bu mudur? ve bu kadar sık olması normal midir? idrar yolu enfeksiyonu oldum antibiyotik kullanıyorum erken doğum mu olacak acaba
Melike3506 gunescim 34 haftalığım bende dün farkettim 10 dk da bir sertleşiyor sonra yumuşuyor ama benim 2 ya da 3 kez üst üste sertleşme oldu sonra normal hale döndü. Doktora sorduğumda yalancı sancı olduğunu söyledi. Nst ye girdiniz mi sancı çıkıyor mu sizde
ebruk0308 gunescim kasılma oluyor bunlar düzenli ise ve aralıkları azalıyor ise yani 10 dkda bir iken 9 a 8 e aşağı doğru düşüyor ise doğum belirtisi olabilir pozisyon değiştirin geçmezse bence bi gidin baktırın
zfrnemos gunescim belkı bebek donuyo ya poposu sana sert gelıyodur 😅 bazen benımkıde yapıyo toplanıyo bı yere sem sert oluyo karnım sonra sevıyom edıyom yumusuyo sancı sıfır hiç yok
gunescim Melike3506 kontrole gittiğimde nst baglıyorlar ama sancı cıkmıyor. bende ½ kez olmuyor ya 2 saat boyunca 10 dkda 1 oluyor not alıyorum :((
Melike3506 gunescim siz yine de takipte olun bu kadar sık olması normal mi bilmiyorum ama doktorunuza sorun yine de yalancı sancı olduğu için sorun olduğunu sanmıyorum çünkü gerçek sancı daha farklı oluyor
gunescim ebruk0308 ½ dk içinde geçiyor o yüzden yalancı sancı oldugunu düşünüyorum aslında ama cok sık oluyor
gunescim zfrnemos ama 10 dkda 1 mi dönüyor ki bende ilk başta sırtını dayıyor sanıyodum ama cok sık oluyor
zfrnemos gunescim bazen atak donemlerı oluyomus hareketlı ve sakın donemlerı tabıkı nst ye gırmenız gerek ama benımde oyledı sancı oluyo sandım meger bebişmiş bı nstye gır eger ımkanın varsa zaten en ufak sancıyı yakalıyo
nurgulllllll Yalancı sancı muhtemelen bugün bol bol dinlenin uyuyup uyanın geçmezse gidersiniz yalancı sancı aşırı uzun sürmüyor yani 4-5 saat sürmüştü benimki
gunescim tesekkür ederim kızlar gerçekten zor bir de ilk gebelik haliyle nedir ne değildir tam bilemiyorum :)