11 haftalık oldum bende o haftalarda korkuyordum belirtiler azalınca benimde göğüs hassasiyetim bir gidiyor bir geliyordu,7. haftada lekelenme yaşayınca doktor progestan başlattı onunda korkusu vardı doktor sakin kalmamı vücut alışıyor hormonlara o yüzden dalgalanmalarda olabilir ilerleyen haftalarda tekrar hissedersin demişti. Öylede oldu bir iyiyim bir ağrım var midem bulanıyor değişiyor yani günlük. Tabii ki önce doktorunuza sorun ama kötü bir durum yoktur inşallah.