Ben orda yaptırdım hiç memnun kalmadım 6.500 verdim kadın doğum doktoru yada perinatoloji doktoru yapmadı radyoloji doktoru yaptı ne alaka bilmiyorum ayrıca normalde 30- 45 dakika arası süremesi gerekirken 10-15 dakikada bitti ilgisizdi bebek kötü yatıyor hiçbir şey göremiyorum dedi ama 10-15 dakikada bütün organlarına baktı nasıl olduysa imkanın varsa başka yerde yaptır derim