clementine16 tabi ki de kendini toparlıyor ve eskisinden daha iyi oluyor emin olun, bazı şeyler uydurmasyon eskiden dikiş yok bişey yok gelişi güzel 10 tane bebek doğuruyolarmış peş peşe, e tabi bollaşma olur idrar kaçırma olur, şimdi doğuracağın en fazla 3 oda aralıklarla, benim doğumum zordu vakumla oldu ve derin bir kesiğim vardı haliyle birsürü de dikiş tam iyileşti derken doku fazlalığı çıktı tekrar alınıp tekrar dikiş atıldı ama ona rağmen iyi ki hala normal olmuş diyorum ilk günden ayağa kalktım bebeğimi bile gezdirdim, eşime sorarsanızda eskisinden daha mutlu fkgkrkg e tabi ki dikiş atılınca orda bir girinti oluyor ama görünüş açısından belli olmuyor sadece elinle hissedebilirsin, bir iki dikişten bişey olmaz dikişsiz olsa ne ala tabi ki ama bunlar korkulucak şeyler değil, benim 2 kez dikişe rağmen 5. Ayda tamamen toparlamıştı, ikincisi olmasaydı 2 ayda toparlardı öyle diyim, kimsenin hikayesini dinlemeyin vücudunuza güvenin artık daraltma ameliyatları bile var