leefamily elifdemir38 yerleşme kanaması da olabilir, doktora gidin öyle ise progestron başlatır önlem amaçlı.
ozden2 elifdemir38 6+2 deyim. Tüp bebek ile gebe geldim. Transferden sonraki hafta lekelenmem başladı ve hala devam ediyo. Kanama alanı var dediler. Doktora bi görünün progestan iğne ve fitil verirler zamanla geçeceğini söylediler