arzukilic bacımm çok geçmiş olsun geçti gitti çok şükür öyle düşün lütfen. 7.ve 8. Haftada çok yoğun kanamalar yaşadım pıhtılıydı hem de. Ben de 5 gün iğne kullandım hala daha fitil kullanıyorum 12+2 olduk ama şu an çok şükür bir sıkıntı yok. Gittiğim tüm doktorlar ilk haftalarda böyle olabileceğini, tedbir aldıktan sonra gerisini Allaha bırakmam gerektiğini söylediler. Elhamdülillah, ağrın sızın yoksa fitillerini kullan güzeeelce dinlen hiç ağır kaldırma ilişkiye de ara verin. Allaha emanet olun, bizim sandığımızdan çok çok daha güçlü bu yavrular emin ol ♥️🥹🫂