16.haftaya girdik bugün cinsiyet görme umuduyla gittim ama bizim bebek göstermedi. Doktor tahminde bulundu ama diğer ay netleşir kıyafeti vs şimdi almayın dedi. Bu kadar merak ederken net olmaması sinir bozucu 😅 bakın bakalım Çogunluk ne tahmin edecek 🥰