Brvn_pkmm 33 haftalık gebeyim karnım dün akşamdan beri taş gibi olmuş çok sancım var ama bebek hareket ediyo hissediyorum karnımın bu dönemde taş gibi sert olması normal mi sizinkide öylemi
Brvn_pkmm Eboz normal değilmiş bu Sabah hastaneye geldim 1 santim acilmam varmis ve nstde sancım çıktı hastaneye yatırdılar