_Umayinannesi listeniz güzel, ebeye ıslak mendil vermeye gerek yok aşkım direkt altını bağlıyor zaten bebişin eldivende giydirmemişlerdi bende, biberon yine koy sen bilirsin ama bazı hastanelerde yasak oluyor devlette özellikle bizim yasaktı ama tabi kullanılabilir kimse bişey diyemez herhalde, sütün konusunda en önemlisi stres yapma ve doğumdan sonra istersen komple istersende sadece göğüslerini ılık su ile masaj yaparak yıka sütün hemen iniyor 🌸 şimdiden sağlıkla kucağına al 🫶🏻