Ben oğlumu 17aylıkken alıştırdım yanımda yatırmaya kendi kendime. Öncelikle sürekli sallanarak uyuyan bir bebekti kaç kere yanımda uyutmayı denedim asla uyumuyordu sallamadığım için sabahladığı bile oluyordu. En son artık ayaklarımda derman kalmadı kaç saatte uyursa uyusun yapacak bir şey yok dedim.
Rutinleri yaptık
Bolca emzirdiğini
Sonra yanıma aldım masaj yaptım, sırtını kaşıdım
Poposuna pış pış yaptım
Oda ful karanlıkta loş ışık bile olsa anında kalkıyor çünkü.
İlk başlarda uyuması 1.5-2saati buluyordu kalkıyordu emmek istiyordu. Asla oralı olmadım kendi gözlerimide kapattım şuan 1.5ay geçti uyuması çoğu zaman 30dk civarı sürüyor biraz daha aklı ermeye başlayınca pış pışıda tamamen kesicem.
Belki destek olur size bu mesaj