besttmoooommm Isparta da detaylı ultrason yaptıranlar nerde yaptırdınız ve memnun musunuz fikir verebilecek var mı acaba?
nsb2612 besttmoooommm ilk çocuğum da tıp da Okan Özkaya’ya yaptırmıştım çok memnun kalmıştım. İkincisinde meddem de yaptırdım memnun kalmadım. Şimdi 3. Ye hamileyim yine Okan hoca düşünüyorum ama tıptan ayrılmış kendi kliniğine geçmiş o yüzden oraya gideceğim sanırım.