sitaresel Arkadaşlar sürekli birilerinden dış gebelik ihtimali diye duyuyorum henüz doktor kontrolüne gitmedim. Beta değerim güzel ilerliyor. İçimdeki korkuyu nasıl yenebilirim
mavi343434 sitaresel arkadaşım selam , benim de çok korkum vardı dün keseyi gördüm. İçin rahat olsun hiç korkma telaş yapma