merve__12 bol bol yürü bacım ağrım var diye ayağa kalkammama deme acısın ama ayağa kalkınca geçiyor ağrısı çok şükür ben 1 hafta olmadan içerden dolaştım mecburen kalktım beşikten bebeğimi katıp koyardım hep kalkıyordum evet dikiş yeri yanıyor lavabo zor oluyor ama idare edcez işte