Günaydın kızlar nasılsınız biz bugün 7+2 olduk bugün yine doktor günümüz geçen hafta çok küçük olduğu için kalbini az dinleyebildik doktor çok maruz kalmasın dedi bu hafta tekrar kalp dinleyeceğiz inşallah. Bu süreçte mide bulantısı yaşıyorum böyle istifra etmiyorum ama boğazımda hep o bulantıyı hissediyorum. Oğlumda ne bulantı ne halsizlik hiç yaşamadım acaba kız mı diyorum 🙈
Oğlum da son güne kadar gezdim tozdum enerjiktim , bu minnoş da daha böyle halsiz yorgun hissediyorum . Sağlıkla gelsin tabiki hangi cinsiyet olursa olsun ama anne olarak gönlümden de kız geçmiyor değil 😇
Sizde durumlar ne nasıl gidiyor hamişlik 🌸
Var mı sizlerde de bulantı yorgunluk inşallah yoktur kolay hamilelik diliyorum herkese 🙏