Dryatpzglu Bu sabah doktora nst ve açılma için kontrolüm vardı. Giderken şehir içi otobüs kullanarak gidiyoruz. Durağa doğru giderken yolda ağrım oldu yürüyemedim düzgün. Otobüste giderken de oldu saate falan bakmadım hiç. Hastanede nst ye girdim ilk 30 dk da 3 tane sancım çıktı 100 lerde falan. Açılmama bakıldı 3 cmdi( ilk ebe sorna da doktorum kontrol etti.) ama bebeğin başı kanala tam olarak inmemiş dediler. Hastaneden yaklaşık 1 de falan geldik eve. Saat 1 den beri bazen 10 dk arayla bazen 7-8 dk arayla bazen de 12-13 dk arayla sancı giriyo sürekli. Eve gelince de yaklaşık bikaç saat sorna az bi akıntıyla kan geldi pembe falan değildi basbaya kırmzııydı ve çokta sümüksü değildi. ( 38. Haftamda ilk çatı muaynesi oldupumda da sümüksü bi akıntıyla beraber azıcık kan gelmişti) Doktoruma söyledim ağrıların artarsa gel dedi ama ağırların şiddeti hiç artmıyor ve sancıların sıklığı düzene girip değişmiyorrrr. Rahatlatıcak yada hızlandırıcak bişey varmı yapabileceğim. Bilen varsa söylesin lütfen 🙏🏻
Shinemmm Dryatpzglu squat yapabilirsen cok etkisi var. Bir de merdiven inip cikmak iyiymis ama kisiye gore degisiyo arkadasim yapti ertesi gün doguma gitti
SevgibiR Dryatpzglu TM daha iyi işte doğacak Bebek benim bebek dogmuyo 😂 pazara suni yicek haber ver TM mi merak ederiz
Dryatpzglu SevgibiR bende suni sancı yememek için Pazartesiye kadar doğurmam lazım 🙈 doğsa keşke artık yaa
SevgibiR Dryatpzglu snein yine ağrın varmış ben turp gibiyim sadece yorgun hissediyorum 😂 hiç mecalim yok kalkmaya
Dryatpzglu Shinemmm merdiven bu saatte biraz zor ama squatı denicem. ( bacaklarım bedenimi taşıyabilirse 😂😂) saol canım
Dryatpzglu SevgibiR bende yok ama birisi benim için yapıcak. Ne için yapıldığını da bilmiyorum tam haaa
SevgibiR Dryatpzglu bende yarın suniye giderken yapcam akşamdan 😂 şimdi uykum var sancı gelince yapın yaziyo herşeyi sancı olsun diye dua bulamadim baktım
Gamzemmm0481 Dryatpzglu normalmi yaptın canım adına çok sevimdim hayırlı uzun önürlü sağlıklı bi evlat olur inş cinsiyeti ne bebişle sen iyimisiniz 💐💐tebrik ediyorum seni💐💐