1233456 İkinci gebeliğim 6 yaşında oğlum var şimdi kızımı bekliyorum son 99 postu hep görüyordum şimdi bana da nasip olduuu🙏🙏🙏🥰🥰🥰
senos15 1233456 bizim de son 58 😍🐣 99 dan sonrası çok hızlı geçiyor ve 99 gün beklemiyoruz çoğu zaman çok heyecanlı ☺️
nazli0306 1233456 ay benimde 6 yaşında oğlum var kızımı bekliyorum sezeryan olacağı için için son 83 uygulamaya göre 97 ama 🙂🩷
1233456 senos15 ay maşallah sağlıkla gelsinler 🙏🌸🥰 bende sürekli 15 gün önce olsa 10 gün olsa diye hesaplayıp duruyorum zaten 😅😅
htan Aynıyız benim de 6 yaşında bir oğlum şimdi de kızım yolda kısmetse 🫠 saglıkla gelsin inşaallah bebişlerimiz
senos15 1233456 ay hiç demeee 😅😅 benimde sezeryan 15 gün ordan diyorum bide gelişim önde 1 haftada öyle diyorum çok az kadı yani 😍🐣☺️
1233456 nazli0306 ya bende çok sabırsızım ilk de değil ama habire hayalini kuruyorum bugün hastane çıkışı geldi kargoda içim kıpır kıpır 🥰🥰
nazli0306 1233456 ben durup durup kiyaferlerine bakıyorum oğlum da çok heyecanlı kardeşim ne zaman çıkacak diyor sürekli 😆sağ salim kavusalim inşallah bebeklerimize 🤲🩷