Cinarsaitinannesi jalepone benim bebeğimde öyle sağlık ocağında ebeye sormuştum kilosu yerinde o fazlasını kusuyordur dedi ben dedim bir kaşık içiyor bir bardak süt kusuyor fışkırarak kusmuyorsa bişey olmaz dedi şimdi 3 aya yaklaştık biraz azaldı kusması
slnarsln jalepone jalepone eğer fışkırarak küsüyor ve kakasını fışkırarak yapıyorsa birde kakası mukuslu ise süt alerjisi olabilir birde bezini kontrol et çok minik de olsa kan oluyor süt alerjisinde oğlum öyleydi benim Birde beslenmeden hemen sonra alt değiştirme ve yatış pozisyonuda etkileyebilir bunuda değerlendirin ve tabiki doktorunuza danışın :)
jalepone Cinarsaitinannesi fışkırarak kusmak ne demek ki ya omzumuzda oluyor birden kusuyor ne varsa için de çok canım sıkıldı
jalepone slnarsln yani bilmiyorum ki fışkırarark mı kusuyor ama çok kusuyor . Kakasınds kan görmedim dikkat de etmedim bundan sonra daha dikkat ederim gerçekten çok can sıkıcı ya
jalepone masalvepoyrazinnesi inşallah normaldir . Dün dışarı çıkartmıştık rüzgar da varmış o yüzden hasta ettik deyip duruyorum
yurdagulozel Benim de bebeğim çok kusuyordu koltukta yatarken yere halıya fışkırır gibi oluyordu hatta, kakası yeşil ve mukusluydu. Kan yoktu ama. Süt alerjisi dediler testler de temiz çıksa da belirtiler öyle gözüküyor diye alerji maması başlatmıştı doktor
jalepone yurdagulozel yurdagulozel bizde onlar yok da sadece kusma fişkırı gibi bazen bazen de dudak kenarından sızıyor
ikiemanetinannesi Reflü de olabilir emzirme danışmanlığı alın öncesinde . Devlet hastanelerinde bile var gebe okullarında . Bebeğimin reflüsü vardı devamlı kusardı fışkırır tarzda da kustu. En son reflü dendi.2-3 saatte bir emzirmem özendirildi birde özel mamalar satılıyor. Hem emzirme hem mama şeklinde ilerliyorduk. O şekilde 4 ay dolmadan reflü sorunundan kusma sorunundan kurtulduk .
jalepone ikiemanetinannesi özel mama dediğiniz ism olarak ne mesela . Yani 3 saatte bir besliyorum zaten reflü yatağına yatıyor bilmiyorum netten baktım reflüye de uyuyor gibi . Ama dikkat edilmesi gerekenlere dikkat ediyoruz tek sıkıntı biberon başladım çocuğum kaşıktan almıyor diye . Sütüm de yetmiyor
ikiemanetinannesi jalepone doktor önerdi her bebeğe farklıdır belki bence buna doktor karar versin çünkğ günde kaö ölçek ve ne kadar içeceğini de söylüyor yavaş yavaş azaltmıştı bizimkini. Eğer ki kaka da kan falan görmediyseniz korkmayın benim oğlum öyle bi fışkırarark kusuyordu ki her seferinde. Bide doktoruna denk gelmek lazım doğduğundan beri söyledim her kontrolde videolar çektim anlatamadım derdimi sonra bi başka doktor dedi reflüsü var diye şükür çare bulundu. Çünkğ kilo almayı da zorlaştırıyor kusma olunca yazık valla inşallah çözüm bulunur canım 🌸
Daisy_0 jalepone olur normal her çocuk aynı değil kızımda sekiz ay sürdü reflü mamaları var ondan kullanabilirsiniz