Deleted33000 hilalaselll4 evde düşmedi aşkım pazar gününden beri hastanede yatiyoruz enfeksiyon var ama nerden geliyor bulamadılar
tahamommy Deleted33000 ay ben kız diye biliyodum ya 🥲 nazar falan mı değdi acaba bol bol oku canım burdan da okunsun bence
Deleted33000 tahamommy yok aşkım oğlan benimki nazar olduğunu bende düşünüyorum kaynım oğlum için nazar ayetli Cevşen gibi yazdiracak
tahamommy Deleted33000 yazdırsın bol bol da okuyun canım, hala birşey bulamadılar mı inşallah tez zamanda kurtulursunuz hastaneden
Deleted33000 tahamommy hayır kuzum ayrıntılı testlerin sonucu 5 günde çıkıyormuş cuma başka kanlar alacaklar daha burdayiz şimdilik
tahamommy Deleted33000 bebiş nasıl toparladı mı biraz daha peki? Birde yakın zamanda aşı yaptırdın mı acaba onun yat etkisi falan olabilir mi
Deleted33000 tahamommy bebiş gün gün iyi oluyor inşallah 3 Nisan’da en son aşı oldu ve aşı bu kadarını yapmazki bizim enfeksiyon değeri yüksek çıkıyor canım
19054206 Deleted33000 canım galiba Konya’daki selçuklu tıpta yatıyorsun o hastaneden çok memnun olan yok bence hastane değiştirmeni tavsiye ederim Rabbim bebeğinide sağlığına en kısa sürede kavuştursun inşallah
Deleted33000 19054206 aaa neden ki yaa bizi buraya 112 gönderdi ambulansla geldiğimiz için inşallah bize şifa olsunlar bacım ya korktum şimdi çokta ilgileniyorlar hani
aysgl330633 Deleted33000 canım benim yaa testlerin sonucu bi çıksaydı da ona göre hızlıca ne yapılacaksa yapılsaydı kuzucuğa dua ediyorum canım Allahım sen yardım et şifa ver.
Deleted33000 aysgl330633 evet canım ama ayrıntılı olduğu için geç çıkıyor tahliller ayrıca başka tahlillerde yapılıyor eko EKG de çekildi helsi temiz çıktı
Deleted33000 beautiful_ şimdi yeni postunu gördüm canım korkma sen yediklerine dikkat et ve takviye kullan bişey olmaz haftasını yakalar inşallah