Gönlünüzü ferah tutun ki sütünüz gelsin,evet çok zor,yaşadığım için biliyorum,nefes alamıyor gibi oluyor insan,ama Allah insana taşıyamayacağı yükü vermiyor gerçekten. Şuan düşünüyorum nasıl dayanmışm diye,gerçekten Rabbin verdiği bir güç oluyor insana. Bir bakmışsın taburcu olmuş sunz