elifay1234 Ben çektirdim çık korkarak. Ağrya dayanmıyordum diş doktorum da, kendi doktorum da bu ağrının bebeğe vereceği stres ve enfeksiyonun vereceği zarar, kullanacağım antibiyotikten daha zararlı olduğunu söyledi. Rahatlattılar beni. 2. Trimester diş için uygun dediler. Kendi doktoruna gidip izin belgesi alman lazım o zaten diş doktorunun kullanabileceği ilaçları kağıda yazıyor. Hamileler için uygun antibiyotikler var. Diş ağrısı hamilelikte çok zor çok çektim. İnşallah hemencecik geçer.