sme123 bana da evham yaptığımı normal olduğunu söylemişlerdi önemsememiştim. Su iç magnezyum kullan istirahat et dediler. Her gün zaten magnezyum içiyodum günde en az 3lt su içiyodum serklajlı olduğum için de zaten hareket kısıtlamam var yorulduğum için vs gelen bir kasılma sertleşme değildi.
Müdahaleden sonra sertleşmem düzeldi ama açılmamdan dolayı yatırdılar beni