hnf1234 bende öyleydim doğurdum halen öyleyim hamile kalmadan önce de öyleydim sürekli yiyorum sadece hamileliğin ilk ayları aç kalıyordum mide bulantısı kusmadan sonra toparladım eskisi gibi çok yiyorum ama gece yemek yemek kadar güzel bişey yok onun tadı bana göre çoookkk ayrı 🤣🤣🤣🤣