allly Kızlar 32+6 yım domuz gribine yakalandım bir çok şeyler denedim bal pekmez ıhlamur vs gibi ne öksürüğüme ne boğaz ağrıma fayda etmedi önerebileceğiniz birşeyler varmı özellikle boğaz için yutkunamıyorum
beyzagurbuzz allly Öncelikle çok geçmiş olsun. Ben de normal grip olmuştum, eşim Doğadan markasının kış çayını almıştı, onunla daha hızlı toparlandım, tavsiye ederim.