Selam kızlar bu saattte post açıyorum ama artık dayanılcak gibi değil devlet takipliyim gebelik alerjim var 3 aydır başladı ve çok fazla ve hızla yayıldı heryerşm yara bere içinde sbaahlara kadra kaşınıyorum ne yaptıysam geçmedi geçmiyor ilaçta kullandım ama ne fayda kanlar akacak şekşlde yaralar var vucumdumda düşündüm özele gştsem beni doğuma alsalar ama fiyatlardan haberim yok 38 haftalığımm artık dayanamıyorumm