34 haftalık gebeyim ve son 2 aydır asla geçmeyen enfeksiyonum var doktorun yazdığı ilaçları da kullandım zaten dışarda tuvaleti kulanan biri değilim enfeksiyondan kaynaklı dışarıya bile uzun süreli çıkmıyorum sorun olmasın diye hijyene de dikkat ediyorum fakat yeşil kokulu kaşıntı yapan bir enfeksiyona sahibim denemediğim yöntem kalmadı ped kullanıyorum akıntım çok olduğu için hangi yöntemler işe yarar artık bir ilaç da kullanmak istemiyorum zararı olucak diye doğal yöntemler neler acaba