Arkadaşlar merhaba , ben de 25+3 haftalığım pazar gününden beri karnım aşağıya indi ve 3 gündür bebek sürekli kasıklarımda hareket ediyor . Adet olacakmışım gibi bir ağrı da dünden beri başladı idrar yolu enfeksiyonum var ama onun için gece ilaç içtim tek şaselik . Bugün ağrım kasıklarda gerilme ve hareket gittikçe arttı . Ne yapacağımı bilmiyorum cuma günü doktor kontrolüm var bir şey olur mu o zamana kadar diye panik olmaya başladım :(