Kızlar selam, biraz tedirgin oldum o yüzden size danışmak istedim 🙏🏻
Hamileyim ve bugün banyoda jilet yaparken bir anda içerden ılık bir sıvı geliyormuş gibi hissettim. Sonra kontrol etmek için peçete/ped koydum. Böyle 2-3 kez damla damla geliyormuş gibi his oldu.
iz bırakıyor, ama şarıl şarıl akma yok, daha çok arada gelen bir şey gibi.
Ama yine de amniyon sıvısı olabilir mi diye korktum 😔
Daha önce böyle yaşayan oldu mu?
Sizce bu normal akıntı mı yoksa su gelmesi olabilir mi?
Şimdiden cevap veren herkese teşekkür ederim 🤍