Benim adetim senede 3 kere düzensiz oluyor ve bu yüzden kadın doğuma da gittim tetkiklerime bakıldı bir sorun olmadığını söylediler düzensiz olduğu için bende uygulama ile takip ediyordum ve iki tane uygulama indirdim birinde adetime 7 gün birinde 1 gün var gözüküyor ve gebe kalmak için uğraşıyorum 4 aydır yumurtlama günlerimi takip ederek geçirdim bu ayımı şuan yarın mı adet olmam gerekiyor yoksa 1 hafta daha beklemeli miyim geciktim mi gecikmedim mi anlamıyorum benim gibi olan var mı