Öncelikle nasip kısmet ama ikinci çocuğu hemen yap diyenler var 2 yıl annenin kendini toparlama süreci ve ben ilk çocuğumun ilk yıllarına rahat rahat şahit olmak istiyorum ilgilenmek istiyorum , hemen olsun diyen kişiler aynı anda büyüsün mantığında söylüyorlar sizce hangisi mantıklı 2-3 yıl mı 5-6 yıl mı ?