Daisy_0 muhammedali73 beta ile cinsiyet ne alaka bunu kim dedi sana kafa bulmuşlar inanma daha susam tanesi kadar seninki şuan Cook erken bişey demek i için
tosbito muhammedali73 cinsiyet 8.haftada oluşmaya başlıyor. Siz henüz 3-4 haftalıksınızdır. Yani daha o organları oluşmadı bebeğinizin 🐥 beta oranıyla cinsiyetin bir ilgisi yok 💗
allyslife muhammedali73 alakası yok canım testi erken verirsen düşük, geç verirsen yüksek çıkar ne manasız hurafeymiş😂😂😂 yengem beta 8′ken öğrendi onunki kız, ben 22′de öğrendim erkek ne alaka şimdi😂😂 her bebek düşükten başlıyor katlanarak büyüyor, tövbe ya😂😂
allyslife muhammedali73 onu kalp atışı için diyorlar bence yanlış hatırlıyorsun, ilk kalp atışı 140 üstü ise kız, altı ise erkek diyorlar