Benmde planlı değildi benm ikinci. Ben kötü şeyler yaşadım ilkinde o yüzden istemiyordum. Doktor randevusu alıp gittim biraz onunla konuştum psikoloğa yönlendirdi biraz onunla da konuştum birazda ebeyle konuştum. :) herkese bir tur anlattım. Ancak en çok ablamlar destek oldu. Biz, Allah böyle istedi, bir düzene koymuştur elbet dedik ve kabullendik. Bugün cinsiyetini öğrendim erkek. Bir kızım var birde. Herşeyin hayırlısı olsun. Sağlıklı olsun diye dualara başladım ve birkaç hafta sonra kabullenip sağlıklı beslenmeye başladım. Biraz burda iyimser düşünüp yola devam etmek gerek bence. Ben böyle düşünüyorum. Herşeye rağmen.. Aldıracak yürek yok tabiki o yüzden yola devam