Pnrozgn canım iyi akşamlar , 29. Haftam bittiğinde rahim ağzı kısalığım olduğunu öğrendim , 24 mm ölçülmüştü. Doktorum çalışmamam gerektiğini evde istirahat etmemin doğru olacağını söylediği için evde dinlendim. Yemeğimi yaptım. Ufak tefek yavaş yavaş evin içinde gezindim. Hafta sonları bazen markete de çıktım. Şuan 33. Haftam bitti bugün kontrolüm vardı. Uzunluğum 27 mm olmuş. Herşeyim normal ama 36. Haftayı doldurana kadar erken Doğum riski devam ediyor. Hala dikkat edeceğim. Öğrendiğim günden beri sabah akşam Progestan fitil ve magosit (magnezyum) kullanıyorum. Ve asla moralimi bozmadım. Hiç erken Doğuma odaklamadım kendimi. Bence psikolojik olarak bununda çok faydası var. Dikkat et , ha birde bolca su tüketmeye çalıştım.