elifksbr Olabilir, nabız yüksek olması normal aslında ama çarpıntı hissiyatı geçti. Doktorunuza da danışın tabii ama çok kişiden de demir eksikliği çarpıntı yapıyor diye duydum. Sebebi bu olabilir. Gebeliğin sonunda yaşamak normal ama benim daha başlarında böyleydi. Şu an 28deyim, sorunum yok şükür. Nabız arada 100 üstü çıkıyor yine ama öncekiler gibi sallamıyor.