Kızlar merhaba sat 24 Mart ovülasyon ile takip ettim 13 Nisan yumurtlama gördüm değerlendirme oldu sabah test yapsam çıkar mı acaba dpo8 oluyor elimde laboqick ultra erken gebelik testi ve normal gebelik testi var ovülasyon testi de mevcut acaba önce ovülasyon yapsam koyu çıkarsa duruma göre mi gebelik testi yapsam