1 ay önceki kontrolümde bebeğim 2 hafta boyunca hiç kilo almadığı için 3 hafta geriye düşmüştü sonraki 2 haftada da kilo aldı ama haftasını yakalayamadı. Perinatoloji doktoru bebek içerde yeterince gelişemiyor 39. Haftaya kadar bekliyoruz cuma günü gel doğumu başlatıcaz dedi. Bebeğim hala yukarda hiç hazır değilim suni sancıdan çok korkuyorum çok tedirginim 😢😣kilosu en son 2615 gramdı çok mu az sizce😕### ****