32+4 haftalık hamileyim hamileliğin başından berli karın çevresinde gerilik vardı 1 hafta 10 gün kadar dün devlet hastanesine gittiğimde gelişme geriliği var karın 3 hafta geride bacak boyu 2 hafta geride diyor down sendromu anomalisi olabilir dedi bende 2 Li test felan yaptırmamıştım bugün özel hastaneye gittim sürekli takipli olduğum doktora sadece karnını 10 gün kadar geriden ölçtü gerçekten o kadar kaybı içerisindeyim ki düşünmeden edemiyorum nasıl olacak diye