Daisy_0 Aysetuzlu kafası aşağıda olabilir normal günün gelmiş zaten üç vakte kadar dogurursun sağlıkla kucağına alırsın inşallah ☘️
ebgcmn_33 Aysetuzlu bende göbek düşmesi var bebek de kanalda ama bacak bacak üstüne atıyorum 39 hafta olduk dün aşırı enerji geldi dedim belki doğar ama gelen gıden yok
1oglanannesi Aysetuzlu benm bebe 36 haftada dogdu 😂senınle aynıydık dıye hatırlıyorum da o zamandan benımkısı asaqı ınmıstı
Aysetuzlu kaya_kaya Sizinde iki bacak arasında varmış gibi bir his demi iki bacağımın arasını birleştiremiyorum otururken ama şu göbek düşmesi denen olay da yok bende
kaya_kaya Aysetuzlu Evet tamda öyle cuma kontrole gittim kanalda bile değil ama baş assagi pozisyonda eğilince kalkamıyorum Artık.
Aysetuzlu kaya_kaya Benimde baş aşağı bende perşembe gittim kanalda değil dedi ama o gün bu bacak arasındaki olayım yoktu ne olduysa o gündem sonra oldu hayırlısı artık beklemedeyiz ama insan bir yandan da sabırsızlanıyor korkuyor bide ilk olunca 😂
Aysetuzlu ebgcmn_33 Bizim bebeler pek nazlı çıktı ya😂 ben bacak bacak üstüne atamıyorum işte sanki iki bacağımın arasında gibi hareketleri de pek iyi artık ne zaman gelirse de insan korkuyor heyecanlanıyor 🥲
1oglanannesi Aysetuzlu iyilik oglum 10 gun kuvezde kaldı şımdı yanımda cok sukur 18 gunluk bı bebek 😁 sezeryen yerımde ıylesıyo agrım falan yok ıyıyız yani ilk oglum 2 yasında o bıraz zorluyo kıskanıyo
Aysetuzlu 1oglanannesi Ya Allah kolaylık versin canım benim yiyende 2 yaşında oda kıskanıyor kardeşini😂