zeymoms3 https://mutluresim.com/images/2026/04/21/XVwKRs.png kızımım çikolata kutusunu kendim yaptım nası olmuş iyi geceller buarada kızlar
begumergunn zeymoms3 çok beğendim sağlıkla gelsin 😍 bende şimdi çikolata yaptırcam yer bakıyorum tadı nasıl çıkar bilemiyorum
cuteregina zeymoms3 çok çok çok güzel olmuş elinize kolunuza sağlık inşallah afiyetle yersiniz sağlıkla gelir çocuğunuz
zeymoms3 begumergunn ben bunu teendyoldan aldım aşırı begendim tadını 72 tane bana yeterli geldi 300 tlye aldım
Seymatje0323 Cok guzel olmus canim :) Keske banada uyku tutmasa hahaha 8 aylik oglumla nöbet tutuyoruz diğeride misil misil yatiuor
zeymoms3 begumergunn evet bana bu kutu 100 tlye dolaptan aldım sonra etiketleride zaten kolonyada yapmıştım ondan kalmıştı cinsiyet partisinden kalma kurdellelerim vardı evdede ayıcık vardı ona fiyonk yaptım başkada bi maliyeti olmadı